Stránka 1 z 1

Textury

PříspěvekNapsal: stř 22. kvě 2013 16:01:07
od MartinT
Ahoj, mám další problém. Potřeboval bych poradit s texturama. Mám normálně scénu a v ní model, kterej postupně objekt po objektu mapuju. Zajímá mě, když tam mám třeba 4 stejný objekty, jestli je musim namapovat všechny, nebo stačí jenom jeden a potom to nějak ve photoshopu a maxu udělat, aby ta textura byla na všech stejnech modelech. Díky

Re: Textury

PříspěvekNapsal: stř 22. kvě 2013 19:14:07
od ProstePaja
Já se omlouvám, jestli moje rada vyzní nějak blbě, ale tohle jsou natolik základní věci, které je naprosto špatné se učit stylem pokus omyl... Doporučuji ti projet si nějaké videotutoriály zabývající se tvorbou "od A po Z", klidně i v angličtině i kdybys s ní bojoval - holt to odkoukáš jako já :)

A nebo pokud chceš něco jako Bilbli v češtině - tak od autorů těchto stránek - http://knihy.cpress.cz/mistrovstvi-v-3ds-max.html

I kdybys ji proletěl jen zběžně - budeš vědět o postupech, které když nastane problém vyřešíš - nemusíš pak znát přesný postup, ale budeš vědět jakým způsobem řešit problém a kde ten postup najít.

Re: Textury

PříspěvekNapsal: stř 22. kvě 2013 20:28:42
od MartinT
Základní to asi je, ale já jsem to snad ještě v žádnym tutoriálu neviděl..a to sem viděl už fakt hodně videí. Mistrovství v 3ds max mám doma..dokonce sem to znova celý projel, ale tenhle problém sem tam nenašel. Nemůžeš mi prosím poslat třeba nějaký video, ve kterym to ukazujou? Díky :)

Re: Textury

PříspěvekNapsal: sob 25. kvě 2013 21:48:56
od JKR
Ahoj, obecně souhlas s Pajou. Nicméně, pokud bys chtěl mít více stejných objektů (stejná topologie a rozložení polygonů, počet polygonů,..) namapovaných stejně, pak můžeš kopírovat Unwrap UVW modifikátor mezi objekty, uvidíš, zda-li nepomůže...Nebo nešlo by prostě kopírovat jeden už namapovaný objekt (s případnými úpravami?)

JKr

Re: Textury

PříspěvekNapsal: ned 26. kvě 2013 15:03:46
od MartinT
Ahoj, už to mám. Zkopíroval jsem unwrap na všechny stejný objekty..po sloučení se mapy v editoru naskládaly na sebe a potom byla textura aplikovaná na všech objektech. Díky za snahu :)