Příspěvek pon 10. lis 2014 16:25:32

Krivy model

Zdravím. Toto je moj prvý model auta robený v maxe http://www.imagehosting.cz/?v=hlauto.png zatiaľ len základný skelet ale zdá sa mi, že je to take krive miestami napriklad tu http://www.imagehosting.cz/?v=auto1.png takže mi neostáva nič iné, ako ručne upravovať každý Vertex ale je to zdĺhavé a aj tak to není úplne ono. Skúsil som aj Make Planar ale to tiež neni výhra není neaky efektívnejší spôsob zarovnania? je tiež pravda, že som to mohol presnejšie modelovať Inak ked si všimnete prvý obrázok, tak to vytieňovanie je hrozné viem. Snažím sa učiť podla knihy a render je ešte ďaleko, nedalo by sa to upraviť neak na štýl normaly alebo niečo podobne? Prepáčte za toľko otázok.